środa, 18 maja 2016

Na co wszystko trzeba jednak uważać. Oj będę teraz bardziej ostrożna....

http://noizz.pl/jedzenie/o-krok-od-tragedii-gdyby-mezczyzna-nie-obejrzal-dokladnie-bananow-juz-by-nie-zyl/1ep7crh#:fhaFPt-3Hv_TZA



O krok od tragedii. Gdyby mężczyzna nie obejrzał dokładnie bananów, już by nie żył

Tomasz Nowak

Autor w Noizz.pl

2.3KUdostępnień
Podziel się
Tweetnij
Udostępnij
O krok od tragedii. Gdyby mężczyzna nie obejrzał dokładnie bananów, już by nie żył Foto: flickr.com
Jeszcze raz ostrzegamy: sprawdzajcie, czy w zakupionych bananach nie ma jadowitych niespodzianek!
Pająki wychodzące z bananów już widzieliśmy. Tym razem mężczyzna znalazł i nagrał coś jeszcze gorszego: jadowitego wałęsaka brazylijskiego. To rodzaj śmiertelnie niebezpiecznych pająków, żyjących w tropikalnej części Ameryki Południowej i Północnej.
Trafiły do Księgi rekordów Guinessa jako najbardziej jadowite na świecie i są uważane za przyczynę najczęstszych śmierci ludzi ukąszonych przez pająki.
 
                   *******************
 
A ja tak lubię banany. Na co wszystko trzeba jednak uważać. Oj będę teraz bardziej ostrożna....
 
A w ogóle to dziś zaliczyłam 2 razy dentystę.
 
Zaraz w pierwszy dzień na wyjeździe przy pierwszym śniadaniu wyłamała mi się korona w prawej jedynce(-;
 
Dziś  przy kolacji znów to samo,( ledwo mi dziś rano założono nową) .
 
Ale na szczęście Pani dentystka jeszcze pracowała, Synowa mnie podwiozła, i teraz mam nadzieję że mi się to będzie trzymało. Ech....
 
 
 
 
 
 
 

 

6 komentarzy:

  1. Bywa..... Jak nie urok, to przemarsz wojsk.
    A o bananach słyszałam przed laty różne historie mrożące krew w żyłach. Teraz nie jadam , bo mam wysoki potas.
    Pozdrawiam Uluś ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na te chyba które są w kartonach trzeba uważać. Dziś zaliczyłam dermatologa. Mam skierowanie do Onkologii. Pozdrawiam Aniu-;)

      Usuń
  2. ... wczoraj zjadłem banana, mam nadzieję, że bez roboli ... no to fajnie, Pani dentystka i mnie obrabia ... ostatnio podskoczyłem na fotelu ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne te problemy z zębami. Ale i tak dobrze że jeszcze są jakieś własne. Pozdrawiam Andrzeju-;)

      Usuń

  3. Maya
    I ja je uwielbiam. No cóż, dzisiaj trzeba na wszystko uważać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych kartonach z bananami może się naprawdę jakieś paskudztwo przeszmuglować z tropików...Buziaki Majka-;)

    OdpowiedzUsuń