środa, 21 października 2015

Co za dzień. Wnuk ukończył studia i było rodzinne świętowanie. To jeden z najpiękniejszych prezentów dla mnie w taki dzień





Rodzice mojego Wnuka zaprosili Go z jego dziewczyną  i mnie na obiad do Chaty Polaka w naszej sąsiedniej dzielnicy. Podobało mi się tam . Jedzenie smaczne i piękne zadbane otoczenie tego lokalu.


Ten zielony indeks to jest tort zamówiony na tę uroczystą okazję w naszej dzielnicowej ciastkarni, ale jedliśmy ten tort już potem w domu rodziny Syna. Co za dzień...



10 komentarzy:

  1. To faktycznie miałaś wyjątkowe imieniny Uleczko!!!
    Tyle radości na raz.
    Gratuluję Ci bardzo bardzo serdecznie.
    I raz jeszcze życzę samych dobrych dni.
    I żebyś była świadkiem jak pozostałe pięcioro wnuków też zdobywa wyższe wykształcenie.
    Przytulam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Stokrotko. Dziś z tych emocji prawie nie spalam a także włączyłam sobie dziś a konto tych szaleństw gazowe ogrzewanie(strasznie drogo wychodzi). Ale nie mam ochotę teraz na szuflowanie węgla. Chyba za godzinę, jak wypiję tą moja drugą kawę. Ach wiesz ja się wprawdzie cieszę że kolejny inżynier jest członkiem rodziny(ojciec mojego Męża był inżynierem) ale dla mnie liczy się uczciwość zaradność życiowa. Niejeden lepiej ma z wykształceniem średnim, za to w poszukiwanym zawodzie . Sam tytuł, i wyższe wykształcenie nie wystarcza w dzisiejszym skomplikowanym świecie. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... to był dzień ! ... gratulacje dla wnuka za magisterkę ... i dla babci za wnuka ... no i imieninki były ... "jak się bawią ludzie ....... " ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Andrzeju. Następna w kolejce jest Ola siostra Wnuka. Ale jest dopiero na 3 roku studiów, czyli trzeba jeszcze do tego czasu dożyć. Fajnie by było...pozdrawiam wzajemnie-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wnuka,takie wydarzenie to radosć dla całej rodziny,ale babcia pewnie najbardziej dumna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i dumna, ale to jasne że to jest powód do radości i nie tylko dla samego- już nareszcie nie studenta he he..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna uroczystość :)) Dla wnuka gratulacje i życzenia dobrego startu w dorosłość. A Ciebie Uleczko ściskam i serdecznie pozdrawiam z najlepszymi życzeniami. Szkoda, że te w terminie nie doszły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Aniu za życzenia i przepraszam za te utrudnienia z pocztą. Nie moja wina a zmiany komputera na inny sprzęt. Jeszcze trochę będę potrzebowała by się tu z tym oswoić. To wszystko dla mnie nie takie znów proste. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i buziaczki -;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjatkowy dzien Ulenko :))) Oby takich usmiechnietych jak najwiecej :))
    Pozdrawiam slonkiem i cieplem jesiennym :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś przyjęcie urodzinowe i spotkanie w rodzinnym gronie u mojej Córki. Pozdrawiam przy słonecznej pięknej dziś pogodzie-;)

    OdpowiedzUsuń