sobota, 31 października 2015

robota nie zając nie ucieknie. Trochę pobawiłam się fotkowaniem he he... Mglisto i prawdziwie listopadowo dziś jest

Uciekłam do domu bo mi w ręce zimno się zrobiło. Umyłam to okno ale jedynie z tej wewnętrznej strony bo nie potrafiłam je otworzyć i poczekam aż mi ktoś je pomoże otworzyć. Napęczniało albo zaklinowało się. Ale robota nie zając nie ucieknie. Trochę pobawiłam się fotkowaniem he he... Mglisto i prawdziwie listopadowo dziś jest, i cieszę się że groby wyczyszczone i przystrojone jeszcze kiedy przyjemnie było aż do wczoraj. Synowa dziś się wybiera na groby swoich Bliskich współczuję, bo dziś już chyba zmarznie biedaczka.


Teraz jest 17,16 ciemno już zupełnie, ale jakoś dziś się jeszcze potem ociepliło i było całkiem przyjemnie. Byłam w Lidlu, zrobiłam obiad jednogarnkowy z kupionej w Lidlu kalarepy, ale w międzyczasie jak się zupa gotowała spacerkiem poszłam na cmentarz. Zapaliłam znicze, a teraz chyba w kotłowni trochę popalę bo jednak wieczory chłodne w mieszkaniu..


.






4 komentarze:

  1. ... poczekaj, wiosna za rogiem ... zdrowie najważniejsze ! ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żarty Ci się coś dziś trzymają Andrzeju a to dobry znak he he. Wróciłam z cmentarza . Pięknie ustrojony w odświętnej szacie cmentarz. Młodzi ,(a raczej w większości moja Synowa) poprawili co już nie tak dokładnie z mojej strony wypucowane, i radość że tak dbają o tych co już po drugiej stronie, bo moje siły już nie takie jak dawniej. Pozdrawiam wzajemnie-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurtem przeczytałam ostatnie posty, trochę zajęta jestem. A u nas dzisiaj było pięknie i słonecznie. Po południu zanieśliśmy znicze na groby, już były tam piękne wiązanki, które przywiózł brat. Cieszy jeszcze słońce, każdy dzień opóźnia przyjście zimy.. Dom już przygotowany na zimę, okna wymyte. Koncem listopada zajmę się witrynami i szkłem, nie znoszę tego robić, ale jak trzeba-to trzeba. I juz powoli będziemy zdążać do Bożego Narodzenia. A potem już dnia będzie przybywało i ....wielka radość z an=nadejścia wiosny :)) Buziaki ślę Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kobietawbarwachjesieni:
    Już myślałam, ze nie uda mi się zrobić wpisu u Ciebie. Pokazywała mi się jakaś strona, na której trzeba było podać jakieś informacje, a ja nie wiedziałam, jakie. No, ale w końcu udało mi się przedrzeć przez różne ograniczenia internetowe i właśnie piszę.
    U nas też jest jeszcze piękna pogoda. Dziś na słońcu było 20 stopni.

    OdpowiedzUsuń