środa, 24 lutego 2016

Przestać śnić
Julia Hartwig


      Przestać śnić
      To nie znaczy przestać żyć
      ale na pewno znaczy
      żyć mniej
      A wiele trzeba przejść nim zasnę
      nierzeczywistych mil
      by wreszcie dotrzeć i być świadkiem
      nierozpoznanych chwil
Dziwne sny miałam tej nocy. Samochód i kluczyki do samochodu w kieszeni, a przecież i jedno i to drugie nie mam i nigdy nie miałam.


A o tym co jeszcze mi się śniło; to jakieś kolorowe wazony, zakupy butów do tańca he he, piękna suknia biała podobna do ślubnej, ech co ten mózg ludzki w nocy przeżuwa.


Gdybym chociaż miała do tego jakieś jeszcze ciągoty, ale przecież daleko mi to tego wszystkiego ,bo jest dobrze jak jest.
 A dziś kolejna już rocznica ślubu kościelnego moich Starszych Młodych.
 Dorosłe Wnuki, ich dzieci ,mają własne recepty na życie i do życia na poważnie jakoś się jeszcze nie bardzo kwapią, he he. Gdyby tak poszli w ślady rodziców, byłabym już prababcią kilkuletnich prawnuków.



12 komentarzy:

  1. podróż się szykuje, może znów jakaś wycieczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tak, a może i nie, he he. Klarko, jak na razie to tylko palcem po mapie. Miłego dnia życzę, i serdecznie Cię pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. MAYA
    A ja tam śnię, i w nocy i na jawie, hi hi... Buty, biała sukienka... Czyżby podróż na pogrzeb czyjś? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie strasz mnie Majka bo nie lubię bywać na pogrzebach..

    OdpowiedzUsuń
  5. ... zagraj w Lotto ... szykuje się niezła wygrana ... no i śpij dobrze, śnij ... a będzie to co ma być ... kluczyków nie wyrzucaj! ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie gram w żadne Gry i nie zagram Andrzeju.A w sny też nie wierzę he he. Pozdrawiam-;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nic będziesz balować na jakimś weselu Uleczko
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś rocznica (kolejna) ślubu mojego Pierworodnego. Dawne to dzieje. Srebrne także już zaliczyli. Wnukom starszym się nie spieszy. Na wesela się raczej nie zanosi Stokrotko, i dobrze bo to teraz niezłe wydatki. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  9. -- ja tam nie bardzo wiem, co sny oznaczają, ale powiem, że te Twoje sny kochana, to pewnie po wpisie Andrzeja... rozmarzony ci on, to i Tobie się udzieliło hi hi...
    -- pozdrawiam ...oczywiście nie traktuj tego komentarza poważnie.. buziaczki.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he,wszyscy co innego widzą w moim śnie . Pozdrawiam Aliczku-;))

      Usuń
  10. kobietawbarwachjesieni:
    Sny piękne. Nie ważne, co znaczą. Ważne, że bardzo miłe. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem czy aż tak mile bo samochód i nie mieć prawo jazdy he he niezbyt ciekawa sprawa. Dobrze że to był tylko sen Uściski wzajemne-;)

    OdpowiedzUsuń