poniedziałek, 7 marca 2016

Roślinki w moim domu 2014-2016 zobaczę czy to znow bedą tylko biale okienka






























Obrazki z mojego mieszkania i takie dziś tu ble ble...

7 marca poniedziałek w samo południe. Za oknem ponuro i deszczowo. Opalam dziś mój dom gazem i odpoczywam od szuflowania węgla. Węgiel i tak już mi się kończy. Nie wiem czy będę jeszcze musiała tonę dokupić albo będę już teraz korzystać z tego dla mnie za drogiego gazu. Wyprałam dziś pranie i tyle zrobiłam. Mam jeszcze wczorajszy rosół, idę jeść, bo jestem już bardzo głodna. Ostatni banan dziś na śniadanie zjadłam, więc nie dziw że zgłodniałam, he he 

 







A to rośliny w domu moich Młodych ciekawa jestem czy je będzie widać albo też tylko będzie pusta przestrzeń

8 komentarzy:

  1. ... ale wzbudzasz zazdrość, fajnie u Ciebie ... mieszka tam ktoś kto lubi porządek, czystość ... no więc, kto tam mieszka? ... kwity po mojemu, zielone ... u nas pada, siedzę w domu, źle się czuję ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach z tym porządkiem już różnie bywa. Coraz mniej siły i ochoty także hehe. Dziś jest niskie ciśnienie. Też zrobię sobie chyba kawę bo i moje samopoczucie nie za bardzo. Buziaki-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... coś zżarło trzecie zdjęcie od dołu ... u mnie jest błąd : zamiast "kwity" powinno być "kwiaty" ... :)

      Usuń
    2. Andrzeju to cenna wiadomość. Nie wchodzą mi teraz zdjęcia z albumu z którego zawsze bez problemu wchodziły a to właśnie to zdjęcie jest z tego mojego albumu. Dzięki-;)))

      Usuń
  3. Są zdjęcia. A na drugim od góry to na stole jakieś pyszne ciasto. To szarlotka czy serniczek???
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Stokrotko kochana wiesz że już nie pamiętam, bo to zdjęcie nie z tego roku. Buziaki-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia OK. Piękna, duża łazienka, moje marzenie, bo my mamy ociupinkę. Czy z tej łazienki jest wyjście na balkon, czy to duże okno ?? Buziaczki ślę, Uleczko , pięknie mieszkasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Młodzi mają odpowiednią powierzchnię by sobie zrobić taką dużą łazienkę a to jest wnęka z luksferami. Ale nie żałuj Aniu że nie masz tak dużej łazienki. Ja wiem co to znaczy pucować takie przestrzenie. Ale dobrze że o tym piszesz, bo wiem teraz że zdjęcia widać a nie tylko białe kwadraty.Chyba już wiem na czym błąd polegał. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń