poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Znacie Głogówek? Nie? Ja też nie. No to sobie razem trochę poczytajmy tu w necie , bo chyba warto.

 Miałam pojechać na kilka dni z grupą po Opolszczyźnie i już nawet walizkę miałam popakowaną, ale nie pojechałam. Coś mi dolega, ale to nie choroba,tylko jakaś słabość mi doskwiera ostatnio i brak ochoty do wszystkiego. Przyjaciółka Małgosia pojechała pomimo kaszlu, ale Ona potrzebuje być wśród ludzi i tam pewnie zdrowie jej wróci. Ale dla mnie pokój 3 osobowy z kaszlącą Małgosią-ech-odpuszczam to sobie tym razem. Jutro będą w Głogówku. Znacie Głogówek? Nie? Ja też nie. No to sobie razem trochę poczytajmy tu w necie , bo chyba warto.




Przedwojenna pocztówka Głogówka- Rynek

https://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82og%C3%B3wek

Panorama Głogówka

2 Kościół cmentarny św. Krzyża



6 komentarzy:

  1. ... w realu pewnie Głogówek jeszcze piękniej wygląda ... niestety nie zawsze człowiek może ... podobnie jest ze mną ... wczoraj niewielki wysiłek, dzisiaj podobnie ... powracam i na wyrko ... lichy, denny jestem i już ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Andrzeju, że w realu byłoby co oglądać. Ale cóż lata już robią swoje. Tu tylko oczy pomęczę a nie moje nogi które już za bardzo mnie nosić nie chcą. Wiesz kochany zwalmy to na pogodę dobrze? Przytulam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam Glogowka. Ale wiem ze jest w Polsce wiele przepieknych miast miasteczek i miejscowosci. Niektore z nich śpią sobie cichutko i nikt ich nie budzi.
    Serdecznie przytulam Uleczko.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie taka okazja dla mnie już nie powróci. Teraz trochę żałuję że nie pojechałam. Za późno. Pozdrawiam Stokrotko-;)

      Usuń
  4. Podpisuję się pod Stokrotką, "cudze chwalicie, swego nie znacie".
    Serdeczności ślę, Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano właśnie. Ale przynajmniej jeżeli nie w realu można sobie poczytać jak tu u nas jest ładnie. Serdeczności wzajemne dla Ciebie Aniu-;)

    OdpowiedzUsuń