sobota, 3 września 2016

Obiecanki cacanki....

http://sympatia.onet.pl/tips/advise_others/nieslownosc-i-nieszczerosc-w-relacji,5672595,advice-detail.html

(...)

Obietnica nigdy nie powinna być słowem rzucanym na wiatr. Dlatego, jeśli nie jesteśmy czegoś w stu procentach pewni, słowo "obiecuję" zastąpmy wyrażeniem "postaram się".

Zmienia to zupełnie znaczenie wypowiedzi. Takim wyznaniem nie potwierdzamy, że na pewno coś zrobimy, lecz będziemy robić wszystko, żeby tak było.

 Jednak w sytuacji, kiedy już coś komuś obiecamy, to starajmy się tego dotrzymywać, ponieważ notoryczne niedotrzymywanie obietnic, może pogorszyć nasze stosunki z innymi lub nawet całkowicie je zniszczyć.


A Ty, co o tym myślisz? Wypowiedz się w komentarzu!




jestem apolityczna ale to mi się spodobało hehe( znalazłam w sieci)

8 komentarzy:

  1. ... z szacunku do Prezydenta ... i do Ciebie ... nie skomentuję ... to nie jest takie oczywiste i wprost ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo nie od dziś że politycy lubią obiecanki i tu nie ma się czego bać Andrzeju. Ten dowcip jest z gatunku łagodnych hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespełnione obietnice są niebezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ścianie warto sobie umieścić kartkę z hasłem: Szanuj swoje słowo, jeśli chcesz, by Ciebie szanowano;) I dotyczy to nie tylko polityków jak mi się wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kobietawbarwachjesieni:
    Podpisuje się pod każdym Twoim słowem. Dla mnie dotrzymywanie słowa jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam ,że ludzie tak naobiecują przeróżne rzeczy tak z przyzwyczajenia i tych konsekwencji nie traktują poważnie. Już nawet to dawane przed ołtarzem coraz częściej się przecież teraz łamie.

      Usuń
  6. Politycy wszelkich opcji na tym bazują. To nic nowego, nie darmo mawia się o kiełbasie wyborczej.
    A potem zostaje kaszana.
    Stare jak świat.
    Pozdrawiam Uluś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby tylko i jeszcze kaszanka, czyli nas lubiany z świniobicia krupniok. Jak go sobie sama usmażę na cebulce to palce lizać he he. Pozdrawiam już poniedziałkowo-;)

    OdpowiedzUsuń