piątek, 20 lipca 2012

Jutro tez jest dzień



  1. Autoportret- próba  mojego aparatu w  komórce w 2010 roku




  2.                                                                                    
    Moje ukochane floksy z mojego ogrodu



zeszłoroczne róże z mojego ogrodu



  1. Każdego z nas doświadczają zmartwienia 
    Nie bój się, spróbuj przetrwać takie chwile 
    Bo w życiu Twym każdy dzień jest spełniony 
    Bo życie, wiedz, w dłoniach
    Twych jest złożone  

    Bywają dni trudne, dni zniechęcenia  
    Zrozum, że musisz chcieć 


    Czasami dzień ostry jest jak cierń w różach 
    Bo cały świat ten twój świat legł dziś w gruzach 
    Nie martw się, uwierz w siebie i idź dalej 
    Gdy czujesz ból zwalczać chciej przeciwności 
    Nie poddaj się przetrwać chciej swe trudności 
    Zrozum, że życie czeka 


    Nigdy się nie zniechęcaj 
    Zawsze próbuj żyć na nowo 
    Każdy dzień choć najgorszy skończy się 
    Chociaż czujesz się słaby 
    I nic Ci się nie układa 
    Zapamiętaj, jutro też jest dzień

     Terry Pratchett
     


    ieKłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.” 

     

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem kto i czy w ogóle ktoś mnie tu odkryje hihi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleczko, he he... ja pierwsza chyba. Widzę, że przenosisz swoje foty tutaj. I bardzo dobrze robisz. Buziaczki gorące i pozdrawiam:-). Mam prośbę: wejdź w ustawienia: komentarze i usuń anonimowych. Daj na wszystkie. Inaczej będzie pusto:-(. Nie wszyscy mają bloga. I jeszcze te kody! Be...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz ,dzięki Majka. Całkiem o tym zapomniałam Bawiłam się tu w nocy,a zresztą znowu o tym wszystkim muszę tu sobie znów przypominać. Trochę tp potrwa zanim mi się to uda. Jestem w tym strasznie zawalata hehe. Lata jednak robią już swoje majka nie ma co ukrywać.Buzioli

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób swoje i nie marudź, he he. Buziak.

    OdpowiedzUsuń