sobota, 21 lipca 2012

Niedobry dzień skupia naszą uwagę, a dobry nie zauważamy.





Moje zeszłoroczne floksy


Jest dobrze, wcale nie jest tak żle,
ale my wciąż czegoś lepszego szukamy. 

Pragniemy lepszego dnia, życia, siebie, 
nie zadowalając się tym co już mamy.
A mamy przecież tak wiele,
lecz tego nie doceniamy.
Sięgając po skrawek nieba,
zapominamy o tym co na ziemi kochamy.
Niedobry dzień skupia naszą uwagę,
a dobry nie zauważamy.
Przyjaciela, który stoi koło nas,
w poszukiwaniu innego odtrącamy.
Zdrowie, cóż to takiego nadzwyczajnego?
W drodze życia często je zawalamy.
A jak choroba nas zaskoczy,
to wtedy sobie o nim przypominamy.
Żyjąc tak, życie przechodzi nam obok,
plecami się do niego odwracamy.
Chcemy inne, lepsze życie...
nie wiedząc jak dobrze się mamy 

4 komentarze:

  1. Piękne i prawdziwe, ale cóż...życie swoje a my swoje:) Napisałam coś pod drugim postem. Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majka strasznie mi się tu z tymi komentarzami namieszało. Ale Cię teraz tu znalazłam Te wszystkie mądrości piękne a życie- no cóż. raz na wozie a potem znów siup z woza hi-hi . Buziole serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie możesz inaczej ustawić blogów? :-)). Wejdź w: PROJEKT, potem z prawej strony: DODAJ GADŻET... pokaże Ci się okienko po lewej. Zjedź kursorem aż znajdziesz opcję o wstaw blogi czy cuś:-)). Kliknij w kwadracik z prawej i znowu okienko (białe). U góry wpisz, np. mój następny blog a potem wpisz swój nowy adres... Zapisz i po kłopocie. Od tego czasu nie będziesz mieć problemów z myleniem komentarzy. Skopiuj do notatnika to, co napisałam i do dzieła:-). A jakby co wspomnij mi o mailu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Majka zapamiętam . Masz rację -;)

    OdpowiedzUsuń