środa, 29 maja 2013

Ta to ma szczęście

I znów miałam szczęście dziś. A wiecie dlaczego? Bo poszłam na autobus a po drodze zabrała mnie synowa do miasta.(To ta młodsza która mnie od zawsze nie lubiła ale podobno w tym roku jej przeszło, chyba także na moje szczęście) To pierwsze dzisiejsze szczęście., a drugie? Wyszłam bez parasolki ,ale zdążyłam przed ulewą. Ledwie weszłam do mojego domu to jak nie lunie ulewa.. Jeszcze nie koniec dnia może i mnie przyjdzie jeszcze na coś dziś narzekać, jak będzie to dam wam znać he he. Pozdrawiam


Ponarzekam teraz(-; bo piekielnie zmęczona jestem. Elektryk naprawił mi prąd w kuchni (prawie remont) kupa gruzu, bo potraktował ściany wiertarką udarową. Teraz kuchnia czeka na malarza(młodszy syn obiecał pomalować) Moje chore stawy i bolący prawy bark ma mi to za złe, że im kazałam się ruszać. Teraz pewnie spać mi nie pozwolą z bólu. Wprawdzie starsza(lat 19) wnuczka pomagała, jednak ja siedzieć i patrzeć jak inni robią to niestety nie potrafię. Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz