czwartek, 15 października 2015

Bo przeglądam co mam na ten ziomb w moich szafach

http://vumag.pl/trendy-na-jesien-2015Ogrzej głowę na zimę
Tak to już teraz bym nikomu nie radziła wyjść na spacer. Chyba że z samochodu blisko na uczelnię(szczególnie ten przewiew w kolanie he he) Ale podobno panna ubrana jak na ten sezon bardzo trendy..

 
 Moje nogi w moich butach na ten sezon(jedne z wielu) a te już mam dobre parę lat. Ale to dobra firma więc nie ma się co dziwić że wygodne i prawie nie do zniszczenia

 
 A te buciory chyba pamiętają czasy prehistoryczne ale w pluchy kiedy szkoda mi innych,jeszcze ciągle służą wiernie(nawet w kotłowni już były,a wyczyszczone jak nowe-no prawie, he he)



Mam jeszcze futro po teściowej w szafie na zapleczu. Szare łapki karakułowe he he
Macie jeszcze babcię która ma futro w szafie? Podobno będzie bardzo modne.  A ten obrazek oczywiście z sieci. Zaspałam dziś, ale na dworze pogoda listopadowa więc nie ma się do czego spieszyć(a tak chciałam dziś wyjść z domu)







10 komentarzy:

  1. ... rychtuj się, rychtuj ... niedługo Urszulki ! ... jak wszyscy się zwalą, musisz wyglądać ! ... mnie się podobasz ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju mój komputer wyzionął ducha.Teraz wszystko zależy od tego czy i kiedy to się da naprawić.Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Nie bardzo rozumiem przesłania z dziurawymi spodniami. Wiem, że modne, ale nie rozumiem - dlaczego ?
    Butów też mam dużo, a jedne, prehistoryczne mają tyle lat, co mój wnuczek: 18 ! Są to skórzane trzewiki, bardzo solidne, z protektorami, doskonałe na spacery z kijkami, albo, gdy śliskie chodniki.
    A babcia Ania też ma futerko brązowe, krótkie do bioder. Nawet o nim zapomniałam, bo nie było ostatnio zimy "futrzanej". Wolę jednak mój długi do połowy łydek kożuch ze skórek jagnięcych, z kapturek, prezent od męża, ale i na niego nie ma pogody :(. Poczekamy. Buziaczki ślę, Uluś , ciuchy lubię tak samo, jak jedzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze dziwię się temu Aniu.Dla mnie jak coś ma dziurę to nie paraduję tym w miejscu publicznym.Ale ja widocznie w tym do tyłu jestem.Buziaczki wzajemne:))

      Usuń
  3. Takie białe futerko to mógłby mi ktoś sprezentować :-)))

    Czy już otrzymałaś moją książeczkę Uleczko???

    Przytulam jesiennie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam awarię komputera.Przesyłka dziś nadeszła dziękuję.Piszę na klawiaturze Smartphona niezbyt dobrze mi to idzie.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się podobają dziury w spodniach, ale tylko minimalne, heh. Mam takie, hm... i se pójdę w nich do sklepu. A co ;)
    U mnie leje dobry tydzień.
    Trzymaj się, kochana ciepło. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hi hi... a co? Cyniczka jestem :)) i spontan.
      Wzajemnie, Uluś **

      Usuń
  7. Mam nowy( ale nie nowy) sprzęt i z trudem się tu odnajduję. Ale ważne że będzie mi służył lepiej jak ten który się już na amen zepsuł. Cieszę się Majka że do mnie zaglądasz i komentujesz.-;)))

    OdpowiedzUsuń