czwartek, 29 października 2015

Każda z nas ma w sobie coś, co jest jej psychicznym atutem.


 Trzeba jednak przyznać, że my, kobiety, mamy utrudnione zadanie w zaakceptowaniu naszego wyglądu.
Wszystko przez to, że stajemy się ofiarami stereotypu kobiecości, w którym bardzo ważny jest właśnie atrakcyjny wygląd
.Ale


 czy rzeczywiście wygląd jest wszystkim, co mamy?


I okazuje się, że mamy bardzo wiele do zaoferowania, bo składamy się też z myśli, emocji, naszych talentów.Bo jedna umie ładnie śpiewać, inna ma wyjątkowe poczucie humoru lub jest istotą duchową i potrafi dostrzec magię świata.
 Jeszcze inna umie zjednywać sobie ludzi
. Każda z nas ma w sobie coś, co jest jej psychicznym atutem.
 I warto ich w sobie poszukać.









 Bo sama uroda prędzej czy później przeminie.
 A my zostajemy – albo niepogodzone ze sobą i zgorzkniałe, albo szczęśliwe,
 bo przekonane o swoim wewnętrznym pięknie.












 Takie dzisiejsze tu wymądrzanie się he he..
A tak zwyczajnie, to byłam dziś całe do południe po za domem, i idąc utartymi ścieżkami tak jak wczoraj, cykałam zdjęcia.
 Szłam ulicą w stronę lasu w którym obok naszej Parafii jest cmentarz komunalny z kaplicą,cmentarz pięknie w ostatnich latach zagospodarowany. Ale Zobaczcie sami.














.
















4 komentarze:

  1. ... możemy być spokojni ... tam jest pięknie ... spoczniemy w ciszy i spokoju ... ale póki co żyjemy, więc pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle nowych grobów i to przez tylko jeden rok. Kiedy chowali tu mojego Ojca to był bardzo mały cmentarz. Ale od tego czasu więcej jak pół wieku minęło. Potem moją Babcię tu chowaliśmy, moją Mamę ,wcześniej rodzona Siostrę Mamy, malutkiego Bratanka, Bratową.. ech..tylu tu leży których znałam, a są już od dawna po tamtej stronie Andrzeju.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre kobiety Uleczko /ja też/ są głównie z kompleksów zbudowane.
    I codziennie boją się rano spojrzeć do lustra :-))
    Przed nami te dni pełne zadumy
    Przytulam serdecznie Uleczko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stokrotko a najgorzej jak zakładam jakieś lepsze okulary he he. Od zawsze lubiłam spokój cmentarzy. Teraz jakoś tam za bardzo duży ruch. Posprzątałam, ustroiłam i teraz sobie odpuszczę. Przytulam wzajemnie-;)

    OdpowiedzUsuń