wtorek, 12 stycznia 2016

Zima w pełni choć u mnie dziś powyżej zera


Futro sztuczne, też  jest piękne, dobrze wykonane nie różni się od futra naturalnego, poza ceną oczywiście.
Niestety wielu znanych projektantów; Fendi, Isabel Marant, Dior, Emilio Pucci, Valentino, Roberto
Cavalli, woli futro naturalne, bo ładniejsze, bo szlachetniejsze, bo szybciej ulega biodegradacji.

fot. internet

Madonna od lat jest wegetarianką, nie sądzę by założyła naturalne futro, jak widać sztuczne też może być ładne i nie kiczowate, jak niektórzy uważają.


http://babooshka1963.blogspot.com/2016/01/futro-tak-czy-nie-fur-yes-or-no.html#comment-form

Fot. internet






                        ********************************************
Lubię futra a Wy?


                                           *****************************


http://poproszedokladke.pl/2014/03/08/sernik-wiedenski/


Podoba mi się ten przepis na sernik-;))

4 komentarze:

  1. ... masz takie futro? ... to jest to ! ... u nas wczoraj lało ... dziś już bez śniegu ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i to nie jedno ale nie noszę bo nie ma gdzie, i jakoś nie widać by się w futra teraz ubierano. A na zakupy ciepła kurtka lepsza. Tu u nas dziś i wczoraj deszczowo. Pozdrawiam wzajemnie-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I u nas ciepło, chociaż trochę mokro.
    Mam jedno futerko naturalne, krótkie, do bioder, nawet fajne, ale od paru lat tylko wisi. Zimy brak. Myślę, że wisząca na nim lawenda uchroni go przed molami :((
    Buziaczki Uluś slę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mole to naprawdę zagrożenie dla tych naturalnych futer. No i brak takiej prawdziwej mroźnej zimy także. U mnie futra także tylko w szafie wiszą i trzeba je przed molami chronić. U mnie dziś bez deszczu i temperatura powyżej zera. Buziaczki Aniu-;))

    OdpowiedzUsuń