czwartek, 16 czerwca 2016

Nie będzie bowiem drugiego 16. 6. 2016 roku.(3 szóstki) Czas mija bezpowrotnie.

Celebruj każdy dzień, jakby był Twoim najpiękniejszym dniem życia.


 Porażka, sukces, błąd, radość czy smutek – to wszystko rzeczy wyjątkowe, które w tym konkretnym czasie się nie wydarzą.


 Nie będzie bowiem drugiego 16. 6. 2016 roku.

 Czas mija bezpowrotnie.

 Nie pozwól byś był niezadowolony ze swojego życia. (chociaż dziś spróbuj)

                                                         *************

Ano pożyjemy zobaczymy co nam dzisiejszy dzień przyniesie.
 A te mądrości znalazłam i skopiowałam dziś skoro świt z sieci bo spać jakoś nie umiałam.

 Ale jeszcze sobie skoczę do łóżeczka, bo co jak co, ale nie mam się już do czego spieszyć. A po tym wyjeździe nie potrafię jeszcze się odnaleźć. Okropne!

                               ********************
Zrobię sobie dziś lody!! (mam przecież od zeszłego roku maszynkę do lodów)

To przepis z sieci

Przepisów na lody jest mnóstwo i sposobów oto pierwszy z nich. Ja użyłam truskawek ale możemy spokojnie zamienić na każdy inny owoc. SKŁADNIKI:
  • 500 g truskawek (użyłam mrożonych)
  • 300 ml śmietany 30 )
  • 175 g drobnego cukru 
  • 200 ml mleka 3/2
 SPOSÓB WYKONANIA :
- truskawki miksujemy na jednolitą gładką masę
- za pomocą miksera ubijamy śmietanę z cukrem do czasu rozpuszczenia się cukru, następnie dodajemy truskawki, mleko i wszystko razem ubijamy
- jeżeli posiadasz maszynkę do lodów, wszystkie składniki przelej do niej i postępuj zgodnie z instrukcją maszynki.

- jeżeli nie posiadasz maszynki masę, przygotowaną masę przelej do miski(ja zostawiłam w misce od miksera) przykryj i schowaj do zamrażalki na 1 godzinę
- po tym czasie za pomocą miksera przemieszaj masę (zapobiega to powstawaniu kryształków, masa będzie wtedy gładka) i ponownie schowaj do zamrażalki.
- po kolejnej godzinie powtórz tą samą czynność
- powtarzaj proces ubijania i mrożenia aż do momentu gdy masa jest niemal całkowicie zamrożona.
- ubij ostatni raz, przykryj i wstaw do zamrażalki na tak długo jak będzie potrzeba
Na 10-15 minut przed podaniem wstaw je do lodówki.
Gotowe :)


 

8 komentarzy:

  1. ... śpij kochanie, jeśli gwiazdkę z nieba chcesz dostaniesz ... znajdzie się taki ... tu w kraju ... poleniuchuj sobie ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie śpię już od jakiegoś czasu, i czekam na ten aż tak ważny mecz, he he.. Pozdrawiam Andrzeju-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ta dzisiejsza data jest wyjątkowa.
    Miałam dzisiaj bardzo miłe spotkanie z dwoma blogerkami /Joanną i Anabell/ w kawiarni przy Ogrodzie Botanicznym.
    Zapamiętamy tę datę z pewnością.
    A kiedy Ty się Uleczko wybierzesz do Warszawy żebyśmy mogły się spotkać????
    Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś 15 rocznica ślubu mojej Córki. Mecz, piękny remis.A spotkanie w Warszawie bardzo chętnie Stokrotko. Jak tylko okazja będzie i Syn mnie zabierze jak obiecał. Serdeczności wzajemne-;)

      Usuń
  4. --- a ja... cóż, może trochę nieskromnie powiem, ale.... właśnie dziś mijają kolejne już moje imieninki.. niedawno odeszli sąsiedzi... telefony, życzenia,mecz na podglądzie.. w pracy też całkiem ok... byle tak dalej... pozdrawiam.... buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu 100 lat w takim razie z serca życzę. Zdrowia i wszelkiej pomyślności. Ją także kibicowałam ,i cieszyłam się że tak wspaniale grali i jedni i drudzy.Buziaczki wzajemne-;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robię wprawdzie własnych lodów, ale bardzo lubię i często kupujemy.
    A dzień każdy traktujmy jako darowany od losu, więc niech będzie cenny.
    Buziaki zasyłam, Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawsze chce mi się te lody robić i też kupuję gotowe, podobnie jak ciasta z cukierni. Ale te lody z maszynki o niebo zdrowsze i smaczniejsze ale i więcej maja kalorii he he. Pozdrawiam Aniu-;))

    OdpowiedzUsuń