środa, 15 czerwca 2016

~        
~Hr Saros Użytkownik anonimowy
dzisiaj 07:07 użytkownik ~Hr Saros napisał
Jak zwykle kombinacje biur podróży, matki z dziećmi wysyłać w niebezpieczne rejony Grecja Turcja Tunezja Egipt Maroko uchodźcy i teroryści , podwyższone ryzyko
Nie bredź, w sobotę wróciłem z Turcji. Między bajki można włożyć banialuki o jakimkolwiek zagrożeniu, spokojnie i mega bezpiecznie. Życie toczy się jak zwykle, ludzie wypoczywają w wypasionych hotelach, jeżdżą na wycieczki i robią zakupy na bazarach. A rewelacyjny 5* hotel dużo tańszy niż w poprzednich sezonach. Tylko jechać. Ja jeszcze będę łapał jakiegoś lasta, nie mam zamiaru ściskać się na polskiej plaży za kasę z kosmosu i moczyć palce w lodowatej wodzie. zwiń

Też w sobotę wróciłam. Podpisuję się pod tym komentarzem i dlatego go tu skopiowałam.










 
 





Z moimi przemiłymi Paniami, Agatką i Agnieszką, które pozostaną miłym wspomnieniem tych minionych dni. (pozwoliły mi na pokazanie się tu  na blogu ).Młode towarzystwo zawsze jest dla mnie bardzo ważne i potrzebne. Pojechałam sama, ale nie byłam tam sama. Wręcz przeciwnie.

3 komentarze:

  1. ... każdy kto ma jako takie zdrowie i w miarę niezłe możliwości finansowe niech jeździ, lata ... niech odpoczywa, syci się pięknem, niech doznaje przygód ... ja dziś też jadę ... do lekarza rodzinnego ... niech pogłówkuje by mi trochę ulżyć ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale "towar"! ... pozdrawiam wszystkie ... :) :) :)

      Usuń
  2. A gdzie Ty ,,towary" tu widzisz Andrzeju.. Jak Ci tam u lekarza było? Pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń