sobota, 25 czerwca 2016

Oj gorąco!!

Prześcieradło z lodówki – przed snem schowajmy na ok. godzinę prześcieradło do lodówki. Materiał stanie się chłodny i łatwiej będzie zasnąć.
 
 
Spryskaj rośliny – dzięki temu woda, która będzie odparowywać ochłodzi nieco wnętrze.
 
 
Odświeżająca kąpiel – rozmaryn i miętę japońską wsypujemy do wody, której temperatura nie powinna być wyższa niż 20 stopni. Dzięki właściwościom tych ziół poczujemy orzeźwienie.
 
 
Kiedy na dworze panuje wielki upał warto wypróbować każdego sposobu, aby tylko ochłodzić mieszkanie i samego siebie.
 
 Lato w tym roku jeszcze nas może zaskoczyć wysokimi temperaturami.
 
Miska z zimną wodą i w niej nogi to mój sprawdzony tani sposób na upał. Już dawniej w biurze tak robiłam . Pod biurkiem zimna woda i w niej nogi he he.
 
 

16 komentarzy:

  1. ... a może by tak do piwnicy? ... ponad dwie godziny byłem poza domem ... dogrzało, teraz w chacie ... do wanny i odłogiem ... do meczu ... wczoraj od kuzyna dostałem dwa oryginalne niemieckie piwka, chłodzą się ... będzie dobrze ... Ty sobie poradzisz, główka pracuje ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... piwka zwą się WARSTEINER ... jeszcze takiego nie piłem ... :)

      Usuń
    2. Ach co za emocje. Jak tam piwo Andrzeju. Pewnie smakowało i byle zimne było-;)

      Usuń
  2. kwbj:
    Ja sobie co jakis czas ocże głowę w chłodnej wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześnie rano wietrzę mieszkanie, potem okna pozamykane, rolety opuszczone. Piję sporo wody /chociaż nie z lodówki/. Staram się do godziny 8 rano zorganizować dzień: obiad, zakupy, sprzątanie. Potem to już mało sie ruszam, chwilę na leżaku w ogrodzie, a przez południe w domu. Czytam, rozwiązuję krzyżówki. Cieszę się, że już nic nie muszę, np[. iść do pracy. Zraszam spryskiwaczem mieszkanie, parę razy dziennie. W nocy śpię pod prześcieradłem, mąż na tarasie. Niestety, zaraz wjeżdżamy na cały dzień. Myślę, że nie będzie źle. Ochłodzenia życzę, Uleczko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, jeszcze co jakiś czas chłodzę kark mokrym ręcznikiem.

      Usuń
  4. Ten mokry ręcznik na karku to bardzo dobry sposób. A w naszym jeziorze znów topielec. Ty razem 6 letnia dziewczynka. Ludzie cieszą się na lato ale nie zawsze jest wszystko super. Bywa odwrotnie. Uważajmy zatem na siebie i to nie tylko nad wodą. Pozdrawiam Aniu-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja potrzebuję dwie miski z zimną wodą. Jedną na nogi a drugą na głowę i szyję z tymi bolącymi korzonkami.
    Może wyżyję wtedy.
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję Ci najserdeczniej Stokrotko kochana. Mój starszy Syn ostatnio tak straszliwie cierpiał na zapalenie mięśni szyjnych i widziałam na własne oczy jak to jest. Zdrowia więc z serca Ci życzę oraz szybkiej ulgi w cierpieniu. Przytulam serdecznie-;))

      Usuń
  6. Maya
    Już niebawem skropi nas za darmo, przynajmniej u mnie. Nareszcie! Ale można się było usmażyć bez patelni, hi hi
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu u nas już wczoraj wieczorem padało i dziś od południa już słońce zakryte chmurami i pada- nareszcie, bo tego dłużej wytrzymać byłoby bardzo ciężko. Pozdrawiam Majka najserdeczniej-;))

      Usuń
  7. Witaj Uleczko, u nas też wczoraj tropiki, ale wnuki jak przyjechały to od razu do baseniku w ogrodzie i wyjść nie chcieli, za to dzisiaj od rana parno i deszcz co chwila siąpi...a dla mnie ulga..pozdrawiam serdecznie Aga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu u nas także dziś już chłonniej i po nawet dosyć dużym deszczu. Byłam dziś już na zakupach ale powinnam jeszcze raz wrócić po rzeczy niezbędne a które mi się do mojej torby na kółkach już nie pomieściły. Dzieci kochają wodę ale trzeba je mieć na oku bo nawet płytka woda może być dla nich zagrożeniem. O tym czasem się zapomina. zachłyśnie się i może wpaść nawet w śpiączkę.. Tu u nas na naszym jeziorze utopiła się malutka 6 letnia dziewuszka. Straszliwa tragedia. Pozdrawiam Aga serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko, razem z synową patrzałyśmy na rozbrykanych chłopaków, nigdy nie zostawiam dzieci samych z wodą, skaza pedagogiczna - myśleć o skutkach...pozdrawiam, a dzisiaj juz skosiłam cały trawnik i mam dość, odpoczywam do następnych upałów...Aga

      Usuń
  9. Ani przez moment też nie pomyślałam ze u ciebie może być inaczej Aga. A ja najchętniej bym znów wyjechała gdzieś miedzy ludzi. Z trudem się odnajduje w tych codziennych czynnościach . W ogrodzie też na mnie robota czeka. Pozdrawiam późną porą dziś-w zasadzie to już mamy wtorek, hehe. ale zaraz idę do łóżka Buziaki-;)

    OdpowiedzUsuń