środa, 13 lipca 2016

http://cloudymind.pl/efektywnosc/

 Jeśli ciągle jesteś zmęczony, robisz coś źle

(...)
efektywność prowadzi do poczucia komfortu, spokoju, kontroli.
A te uczucia prowadzą do efektywności.
Gdy panujesz nad sytuacją i potrafisz sobie z nią poradzić, czujesz się dobrze.
 Wstajesz z większą energią, kładziesz się nadal zmotywowany i nagle okazuje się, że kawa nie jest niezbędnym elementem życia.
 I to właśnie ten stan jest Twoim celem, nie lista zadań.(...)


Gdy panujesz nad sytuacją i potrafisz sobie z nią poradzić, czujesz się dobrze.

To muszę sobie teraz powtarzać jak mantrę hehe.

Bo ja ostatnio nie mam motywacji do tego by robić cokolwiek bo po co.....ech...

Ratunku!!!!

6 komentarzy:

  1. ... mam tak właśnie ... ale sporo już załatwiłem i dalej coś dłubię ... taki mój zakichany los i już ... pocieszam się, że to już bliżej niż dalej ... a wtedy? ... niech się inni martwią ... pozdrawiam Cię, połóż się ... popatrz w niebo ... widzisz to co ja? ... no, o to właśnie idzie ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato, leżak i patrzenie w niebo super sprawa- niby.. Rano jeszcze padało od południa się wypogodziło i było dziś bardzo ładnie. Zmuszam się ,i krzątam po domu. Nawet pranie i firany z salonu wyprałam a sprzątanie salonu potrwa chyba kilka dni. Dawno minęło kiedy dom wywracałam do góry nogami w jeden dzień. Teraz robota mi idzie jak po grudzie. Pozdrawiam Andrzeju-;)

      Usuń
  2. Kup sobie jakiegoś ciuszka, lub idź do fryzjerki. Pomaga czasem. A w ogóle każdy tak miewa, trochę szkoda jednak czasu, aby wpadać w dołek na dłużej. Dźwigaj się Uleczko, całuję i przytulam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mnie męczy ten stan bo nie za bardzo znam się od takiej strony. Ciuszków mam aż zanadto Aniu, a do fryzjera się wybiorę jak ogarnę ten syf w moim domu. Przedwczoraj byłam u Córki i pluskałam się w ich nowym basenie razem z Wnukami. Myślałam że mi przejdzie a tu na odwrót właśnie . Pozdrawiam i buziaki-;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przeciwnie - biegam jak w kołowrotku. Ale to chyba dobrze, bo głupie myśli nie chodzą mi po głowie. To znaczy może nie głupie... ale takie przykre...
    Wszystkiego najwspanialszego Uleczko. Uśmiechów od życia przede wszystkim Ci życzę...
    Przytulam jak zwykle serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwolnij Stokrotko bo takie bieganie to tez nie takie znów zdrowe. Dziś dobrze w nocy sobie pospałam ,więc mam nadzieję że mi ta chandra przejdzie, bo się takiej nie znoszę . Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń