poniedziałek, 4 lipca 2016


http://joemonster.org/art/26259

  ten link wart wpisania Ciekawe porady warte uwagi



Zawsze rozpoczynaj porządki od łóżka i sypialni

Istnieje mnóstwo powodów, m.in.:

- jest to miejsce, które posłuży jako centrum kontroli, organizacji i składania

- mniejsze prawdopodobieństwo,
 
 że w połowie sprzątania domu porzucisz misję i utniesz sobie drzemkę,
 
 po której będzie ciężko zmobilizować się do dalszej pracy
 
 
 
Znalazłam to przed chwilką w sieci. A ponieważ źle dziś spałam(prawie wcale) to nie zastosuję się dziś wyjątkowo do tego zlecenia.
 
Ach, z rodziną rzeczywiście czasem najlepiej jest na obrazku he he..(to takie moje  po wczorajszej kiepskiej niedzieli...)

6 komentarzy:

  1. ... kiedyś u przyjaciół nad drzwiami do sypialni zobaczyłem tabliczkę z napisem : "LWIARNIA" ... znajomi byli wtedy świeżo po studiach i po ślubie ... podpowiedzcie, jaką tabliczkę wypadało by umocować dzisiaj? ... ~Uleczko, pośpij sobie, co Ci szkodzi ... dokąd pędzisz i po co ? ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pospać ale jednak nerwy nie pozwalają. Coś mi wysiadło po tej niedzieli. Ale spokojnie Andrzeju lwy znów aż takie na seks zażarte nie są a jak najedzone to wręcz leniuchy straszliwe.
      Napisz sobie stary człowiek i,, morze", he he.
      Ech marzy mi się ale to prawdziwe Egejskie z wczasów zeszłorocznych. Ach jakie tam pływanie było.. pozdrawiam wzajemnie-;)

      Usuń
    2. ... "morze" czy "może"? ... bo jeśli nie może, to nad morze ... i się poprawi ... pędź więc nad to swoje Egejskie ... u Was kobiet, to trochę inaczej, prawda? ... jak to jest naprawdę? ... :)

      Usuń
    3. Morze albo może, he he, oto jest pytanie. A morze Egejskie może być też Twoje no nie?Ach a jakie cieplutkie. Nie to co Bałtyk.

      Usuń
  2. Ja od rana na nogach. Wczesne zakupy, sprzątanie, teraz nastawiłam fasolkę po bretońsku na obiad. Jeszcze podejdę do PZU, aby zwiększyc o 3 % kwotę ubezpieczenia, a potem będę miała czas dla siebie.
    W tym obowiązkowa drzemka południowa, he, he :)
    Buziaki zasyłam, Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takich obowiązkach jak te Twoje to też bym była bardziej mobilna. Brakuje mi dopingu. Samej sobie kopnąć w tyłek nie zawsze się chce hehe. Buziaki-;)

    OdpowiedzUsuń