sobota, 27 sierpnia 2016

końcem sierpnia w moim ogrodzie


                           
Nie wiem jakie mam odmiany bo kiedy to flancowałam zielonego pojęcia o odmianach winogron nie miałam. U mnie rosną i owocują jak szalone.

 A przy tarasie domu mam takie duże i wyjątkowo słodkie. Te sadzone trochę dalej mniejsze ale za to wspinają się nawet na wierzchołek jabłonki.

 Jabłek w tym roku nie ma, za to na jabłonce urodzaj winogron. Szpaki się cieszą. Do robienia zdjęć trzeba mieć oko fotografa  i czasem je mam przyznaję nieskromnie tylko że robię te zdjęcia telefonem , ale jakoś czasem i to dobre.



Tygrysek/ ale nie kocur tylko kotka wygląda groźnie a jest bardzo lagodna


10 komentarzy:

  1. ... to wszystko takie piękne ... na winko bym się podkradł ... kotka nadzoruje ... Uleczka śpi ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym poczęstowała bo pyszne słodkie a szpaki je już wypatrzyły i niedługo tam nic nie pozostanie po tych gronach. Tak jest co roku. Gorąco w ogrodzie więc masz rację ja na leżaku w cieniu przysypiam. Nie chce się robić w taki upal. Pozdrawiam Andrzeju-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszne muszą być te winogronka Uleczko:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpakom też bardzo smakują Stokrotko. Jak się nie pospieszę i sobie też coś nazrywam to będzie jak to mówia ,,po ptokach" he he.-;)))

      Usuń
  4. U nas kiepsko z winogronem. Dwa lata temu był mączniak, , ścięliśmy więc krótko, w zeszłym roku w ogóle nie było owoców, a w tym zaledwie 10-15 kiści Poczekamy.
    Zdjęcia śliczne, szczególnie 4 od góry, z bramą w tle. Buziaki Uleczko zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za komplement, bo mnie się te zdjęcia tym razem też podobają. Ogród i przyroda to wdzięczny temat na fotki. U mnie ten urodzaj winogron pewnie znów szpaki ucieszy. Młodym zbierać się nie chce a dla mnie tego za dużo. Pozdrawiam Aniu niedzielnie. Gorąco dziś będzie i upalnie. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kobietrawbarwachjesieni:
    Masz piekny ogród, a winogrona - cudo. Kocica wygląda na bardzo spokojna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocica wcale taką spokojna nie jest ale jest do mnie przywiązana w jakiś sposób wyjątkowy jak na kota, a miałam ich w moim życiu całą chmarę. Winogrona teraz te przy tarasie jem na potęgę bo słodkie jak miód. Może wino z nich nastawię. Pozdrawiam serdecznie Jesienna i zdrowia życzę-;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maya
    Pozazdrościć owoców, Uleczko. To są pyszności! Uwielbiam je. U mnie są granatowe, niestety, Co roku je ścinam i tak to tatałajstwo wyrasta. Na szpaki jest sposób: proca lub jakiś glośny straszak he he... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz Majka że te ciemne winogrona nawet zdrowsze od tych jasnych? A wino jakie zdrowe jest z tych ciemnych. Szpakom nie przeszkadzam . Niech im wyjdzie na zdrowie bo na wierzchołek jabłonki i tak nie sięgam . Za to moja kotka na nie poluje. Już nawet 2 uratowałam bo mi je żywe przyniosła jako prezent he he. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń