piątek, 21 października 2016

Potrafimy być jeszcze w ogóle takim kimś w dzisiejszych egoistycznych czasach

(....)  przyjacielem może być ktoś gotowy na wyrzeczenia, potrafiący słuchać, pomóc, będący na bieżąco w wielu kwestiach związanych z życiem konkretnej osoby.

 Ważne jest współodczuwanie, puszczenie w niepamięć nieporozumień, a przede wszystkim należy po prostu być dla tej drugiej osoby.

 Czy potrafimy być takim kimś?

 To już pytanie do każdego z nas, które powinniśmy sami zgłębić.

 Fragment tekstu znalezionego w sieci na temat przyjaźni

Ano właśnie, jak to jest z tą przyjaźnią, bo wiśta wio łatwo powiedzieć przyjaciel.

Podobnie jak z miłością ,też łatwo powiedzieć kocham, a z tym puszczaniem w niepamięć nieporozumień chyba nikomu nie wychodzi łatwo no nie?

Czytam czasem coś i potrzebuję dyskusji a tu mi brakuje w realu kogoś z kim mogłabym porozmawiać na takie chociażby tematy. Sama zresztą jestem w tym wypadku troszeczkę winna tego że tak jest. Niby jestem wesoła i lgnę do ludzi, ale potem robię w tył zwrot i uciekam w samotność której także bardzo często pragnę a jednocześnie nie jest mi z nią aż tak idealnie..no i masz babo placek he he 



 

14 komentarzy:

  1. ... życie wszystko zweryfikuje ... czasami nawet trudno w to uwierzyć ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja o Twoich imieninach nie zapomnę he he..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... zdążyłem ... do północy jeszcze kawałek ... dużo zdrowia, miłości i dostatku ... Chorwacji, Grecji i Hiszpanii ... a co, poszalej ... Wszystkiego Najlepszego na Urszulę ... :)

      Usuń
  3. Okazuje się, że wszyscy mają wielu przyjaciół. O tym czytam w prasie, słyszę w wywiadach tv. Myślę, że łatwo szafuje się tym ważnym słowem. A przyjaźń jest cenna, trzeba na nią całe lata pracować. Właśnie wzajemne zrozumienie, empatia, świadomość, że można liczyć na siebie. Warto ją pielęgnować. Bywa jednak, że nie wytrzymuje próby, zdławi ją choćby zazdrość czy zawiść. Takie ludzkie, zwykłe uczucia, ale zniszczą. Pozdrawiam Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój śp. Mąż miał wielu przyjaciół do czasu aż kiedy miał wypadek, i potem się okazało ze miał tylko jeszcze mnie i swoje dzieci, a przyjaciele po jego śmierci płakali się zaczęło tłumaczenie, a mnie się z tego niedobrze zrobiło. Ale jest dla mnie niezłą nauczką. Pozdrawiam Aniu serdecznie-;)

      Usuń
  4. Myslę Uleczko, że tka jest ponieważ boisz się być zraniona. Dlatego ratujesz się ucieczką. Ze mną bywa podobnie.
    Nie wiem czy wczoraj obchodziłaś imieniny. Jeśli tak to przesyłam Ci bardzo serdeczne /chociaż spóźnione/ zyczenia. Wszystkiego Najwspanialszego Uleczko.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Stokrotko-;)Wczoraj nie tylko ja byłam solenizantką ale także mój wnuczek Kamil skończył swoje już 12 lat, a dziś idę(przyjadą po mnie i odwiozą) na przyjęcie urodzinowe z jego powodu. Dlatego nie mam u siebie gości, ale mi to już jak najbardziej pasuje. Niegościnna się zrobiłam i już, he he.

      Usuń
  5. Moc serdeczności i dużo, dużo zdrowia Uleczko!!! Pozdrawiam mocno i gorąco - Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aga. Dopiero teraz pierwszą moją poranną kawę tu pije i się cieszę że dziś świeci tu u nas słoneczko na całkowicie bezchmurnym niebie. Nareszcie!! Pozdrowienia i wzajemne serdeczne uściski dla Ciebie-;)

      Usuń
  6. Maya
    Przyjmij spóźnione, ale szczerze życzenia, Uleczko. Sama wiesz, co chciałabyś, prawda?
    Co do postu: Ze mną jest tak, jak w Twoich ostatnich słowach.
    Buziaczki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Majka. Wiem przecież że masz niełatwe już to Twoje życie. To jest tez powodem Twojej do ludzi izolacja Przydała by Ci się jakaś pomocna konkretna dłoń do pomocy no nie? Przytulam i buziaczki wzajemne-;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienna:
    Ale wpadka. Były Twoje Imieniny a ja dopiero dziś przesyłam Ci życzenia. Dużo, dużo, dużo radości, spokoju, dobrej energii i poznawania świata w miłym towarzystwie. No i żebyś się nic nie zmieniała, bo jesteś wspaniałą i mądrą dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłabym i ja ten komentarz z życzeniami przegapiła. Ale 13 mnie zainteresowała. Co ja nie odpowiedziałam? To teraz to czynię Jesienna tez spóźnioną ,dziękuję Ci promiennie choć schorowana okropnie. Buziaki serdeczne-;)

    OdpowiedzUsuń