wtorek, 20 grudnia 2016

Zaliczyłam wczoraj ten tomograf, ale co zobaczyli dowiem się dopiero 2 stycznia

 A nadzieja znów wstąpi w nas Nieobecnych pojawią się cienie
 Uwierzymy kolejny raz W jeszcze jedno Boże Narodzenie

I choć przygasł świąteczny gwar Bo zabrakło znów czyjegoś głosu
 Przyjdź tu do nas i z nami trwaj Wbrew tak zwanej ironii losu

 Daj nam wiarę, że to ma sens Że nie trzeba żałować przyjaciół
 Że gdziekolwiek są dobrze im jest Bo są z nami choć w innej postaci

 I przekonaj, że tak ma być Że po głosach tych wciąż drży powietrze Że odeszli po to by żyć I tym razem będą żyć wiecznie
 Przyjdź na świat, by wyrównać rachunki strat
Żeby zająć wśród nas puste miejsce przy stole Jeszcze raz pozwól cieszyć się dzieckiem w nas I zapomnieć, że są puste miejsca przy stole

 A nadzieja znów wstąpi w nas Nieobecnych pojawią się cienie Uwierzymy kolejny raz W jeszcze jedno Boże Narodzenie
 I choć przygasł świąteczny gwar Bo zabrakło znów czyjegoś głosu
 Przyjdź tu do nas i z nami trwaj Wbrew tak zwanej ironii losu

 Przyjdź na świat, by wyrównać rachunki strat Żeby zająć wśród nas puste miejsce przy stole

 Jeszcze raz pozwól cieszyć się dzieckiem w nas

 I zapomnieć, że są puste miejsca przy stole


https://www.youtube.com/watch?v=CD1RJtYd1lA

 

18 komentarzy:

  1. Pięknie Uleczko.
    Jeśli jeszcze nie byłaś u mnie - to zapraszam do "odebrania prezentu gwiazdkowego"
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś prawie cały dzień przeleżałam. Kiepsko cos ze mną Stokrotko-;)

      Usuń
  2. Będzie dobrze Uleczko! Z Nowym Rokiem, nowe, lepsze dni! Ponieważ wchodzę już w szykowanie, sprzątanie itp, itd, świąteczne i nie będę miała czasu, chcę złożyć Ci życzenia Zdrowych, Spokojnych, pełnych pogody i uśmiechu Świąt Bożego Narodzenia i spełnienia wszystkich Twoich planów, kochana podróżniczko, w Nowym Roku 2017. A przede wszystkim dużżżżżo zdrowia!!! Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie Aga. Zdrowie dopiero doceniamy jak go już zabraknie. Co to za Święta ,kiedy to co na stole jeść nie można. Tobie i Twoim bliskim przede wszystkim zdrowia i to nie tylko w te Swieta. buziaki serdeczne-;))

      Usuń
  3. ... po obiedzie piję herbatę w czerwonym kubku na którym widnieje sentencja; "Bogu ufam, nie będę się lękał" ... ufaj, nie lękaj się ... a na Boże Narodzenie i ten Nowy Rok 2017 życzę Ci zdrowia, Bożego błogosławieństwa, obfitych łask od Dzieciątka oraz opieki Twojej Matki Bożej Opolskiej ... :) https://youtu.be/wDcHZ9i8KSk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Andrzeju. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie-;)

      Usuń
  4. kobietawbarwachjesieni:
    Myślę, że gdyby wykryli coś groźnego, to by Ci już powiedzieli. Mam nadzieję, że będzie dobrze, czego Ci serdecznie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczę co mi powiedzą po nowym roku. Na razie chudnę i jeść prawie nic nie mogę bo boli. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wierzę i Nadzieja we mnie jest, ale Boże wspomóż moje niedowiarstwo i pomnóż Nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to wszystko jest bardzo trudne w tych naszych obecnych czasach. Pozdrawiam-;))

      Usuń
  7. Nie jesz, to chudniesz. Uleczko, wszyscy jesteśmy dobrej myśli, I Ty zaufaj. Wcale nie rzadko zdarza się, że to, co sen spędza z oczu, okazuje się zupełnie codzienną dolegliwością. Przytulam Cię, kochana :)
    Piękna "Kolęda dla nieobecnych", trudno mi jej wysłuchać bez żalu w sercu.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie Aniu że to trudne dla Ciebie bo przecież takie świeże ta śmierć Twojej Siostry. Serdecznie Ci współczuję bo to będą dla Ciebie smutne Święta. A co do mnie.
    Nawet byłabym bardzo mile zaskoczona gdyby było tak jak piszesz. Ale myślę że jednak jest tam w środku to coś Aniu. Ale poczekamy do tego 2 stycznia. Dobrze że dopiero po nowym roku dowiem się ,,jasności". Na szczęście mam już te swoje lata. Buziaki serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleczko, uwierz w marchew, mało że leczy wątrobę to jest też pogromcą raka, nawet złośliwiec się nie oprze; ma unikatowe składniki, których nie ma żadne inne warzywo (nie pamiętam dokładnie ich liczby, ale w grę wchodzą tysiące- sprawdzę). Poza tym- rapacholin, jeden facet jadł je jak cukierki i wyleczył wątrobę. Nie jestem nawiedzona- wierzę w marchew! Uwierz też i weź się za to- byle szybciej, nie rezygnuj,zabierz się z wiarą, a pokonasz drania, na pewno sobie nie zaszkodzisz. Sok musisz łączyć z wodą i łyżeczką oleju, zacznij od soku, a potem marchew tartą.
    Już w święta poczujesz się lepiej. Z okazji Świąt tego Ci właśnie życzę, żebyś się czuła lepiej z każdym dniem- adela*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adela, wiesz że jesteś kochana? Tyle troski. Dziękuję. Lubię marchew i jest codziennie i mnie w jadłospisie. A o raphacholinie dobrze że mi przypomniałaś. Kiedyś miałam w apteczce, potem zamieniłam na inny specyfik . Ale sobie kupie. Buziaki serdeczne. Życzenia będą jutro.

      Usuń
  10. PS Raczej oleju- ociupinkę na łyżeczce- a.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia ,kochana Ci życzę ,zdrowia! Rozumiem Cię jak nikt .Niech błogosław Cię nowonarodzone Dzięciątko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikt nie docenia zdrowia puki go nie traci. To stare jak świat Liiviia. Dziękuję i wzajemnie tego samego życzę. Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń