sobota, 1 kwietnia 2017


sobota, 1 kwietnia 2017

To już kwiecień

















                                              ********************************

Wczoraj natrudziłam się z tymi zdjęciami jak dawno już nie. Ale nareszcie są. To ostatnie pokazuje mój nabytek (bazylia z Lidla, sałata z Tesco z przeceny.) Przesadziłam je do nowej ziemi i będę miała z czego korzystać jak przyjdzie mi ochota,bo bazylię to bardzo lubię, a ta odmiana sałaty stale rośnie i tylko ścinam pojedyncze listki zewnętrzne kiedy czasem mam ochotę na kanapkę z czymś zielonym.

Już kwiecień i piękna pogoda za moim oknem. 
Co będę robić dziś jeszcze nie wiem, na razie kończę moją kawę. Ze sprzątaniem to sobie chyba przerwę zrobię , ale co do tego to nic u mnie nie wiadomo...szafy i ich wnętrza na mnie czekają he he...bo trzeba zrobić przegląd tego co się chce nosić a co juz należy schować bo przecież ciepło się robi...

13 komentarzy:

  1. Oooo, widzę, że u Ciebie Uleńko wiosenne porządki na całego. Ja póki co delektuję się poranna kawą (poranną :) 10:15) Jednak też zamierzam wykorzystać dalszą cześć dnia na małe porządki. Aaaa, bazylię też uwielbiam. Ostatnio robiłam kotlety mielone własnie ze świeżą bazylią. Były pyszne i miały cudowny aromat. Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobię mielone to zapamiętam i dodam bazylię Olimpia.Z tymi porządkami u mnie Olimpio to tak jak mówią z przysłowiową wieżą Eiffela-kończysz na górze to możesz rozpocząć prace na dole, bo tak jest jak się ma kilkupoziomowy dom. Na całe szczęście to teraz tylko ja tu bałaganię i mój kot. Ale ja już dziś trochę na leżaku poleżałam ale jedynie w mieszkaniu przy otwartym balkonie, bo jednak słonko wprawdzie świeci ale powietrze jeszcze trochę za rześkie jest tak rano.Pozdrowienia wzajemne-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ... ale być mi się przydała, taki pracuś ... a ja nijaki i leń ... piękności dziewczyno u Ciebie ... wezmę się trochę do roboty, bo mnie zawstydziłaś ... pozdrawiam "robuniu" ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zdrowie szwankuje to i nie ma dziw że nie ma się na nic ochotę. Też tak leżałam Andrzeju, i mam nadzieję że i u Ciebie będzie lepiej czego z serca Ci życzę. A u mnie żałoba bo dziś zmarł mój Brat(-;

      Usuń
    2. ... serdecznie współczuję ... POKÓJ JEGO DUSZY ... :)

      Usuń
  4. Pozdrawiam Uleczko :) Jedzmy bazylię na zdrowie, a tak naprawdę uwielbiam wszystko co zielone i czerwone :)) Obie uwielbiamy. Uluś, nie forsuj się zanadto, co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Brat nie żyje Majka...(-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję kochana, z całego serca ...
    To bardzo ciężkie przeżycie. Całuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu tak radośnie u Ciebie Uleczko, a tu raptem czytam, że brat Twój zmarł. Serdeczne współczucie. Pokój Jego duszy. adela

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci współczuję Uleczko - pozdrawiam też serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. To i tu zostawiam wiosenny przytulas.
    Przykro mi, że masz smutek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że i takie krzesełko ogrodowe masz. Możesz sobie usiąść w ogródku i pomyśleć o przemijaniu.
    Współczuję Uleczko, bo wiem jak to jest jak odchodzi rodzeństwo.
    Przytulam wyjątkowo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda faktycznie nam sprzyja :)). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń