wtorek, 29 września 2015

Zaliczyłam wycieczkę

.

 Kos jest śliczna. Również okolice są bardzo malownicze.Zaliczyłam wycieczkę na

trzy greckie wyspy (Kalymnos-Pserimos-Platti)

Grecja wyspa Pserimos
Grecka wyspa Pserimos i jej malownicza zatoka Krevatia( obrazek z sieci)


 



 

Odwiedziliśmy również Platti – jest to niezamieszkała malutka wyspa
 z bajecznym kolorem wody, idealne miejsce do skoków z łodzi 
 
Pływałam tam także, i to jeszcze jak he he...zdjęcia moje.
 Pływanie na morzu przy głębokości 10 metrów jest łatwe
 i nie czuje się zupełnie zmęczenia,
 bo morze jest mocno zasolone i ułatwia pływanie.
                           ****************

  malownicza zatoka Krevatia moje zdjęcia





6 komentarzy:

  1. I ta krystalowa woda Uleczko! Ciagnie wrecz magnetycznie. To jest wlasnie to, czego potrzebuje dusza. Chcialabym tylko, zeby to wszystko dzialo sie u mnie na balkonie, bo we mnie ani krzty z podroznika; stuprocentowa domatorka :) Fantastyczne fotografie Uleczko, fantastyczne wakacje :)))
    Sle cieplutkie pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 metrów pod tobą i widać dno morza. Cieplutka woda jak w wannie i nie chciało się wyjść tak było cudownie w tej wodzie...
    Podobnie mówiłam, aż zeszłego roku pojechałam z moimi młodymi do Chorwacji . Teraz pewnie sobie już nie odpuszczę puki zdrowie mi na to będzie pozwalało. Pozdrawiam Alenka -;))

    OdpowiedzUsuń
  3. kobietawbarwachjesieni:
    Zaimponowałaś mi nie tylko swoja energią, ale też ciekawością świata. Ja podobnie jak Alenka jestem domatorką i najlepiej czuję się u siebie, w domu. Jestem jednak ciekawa tego, co jest trochę dalej.Pisz o swoich wrażeniach. Będę się trochę czuła tak, jakbym i ja tam była. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tylko tydzień poza domem a ile tego się nazbierało. Będzie jeszcze tego trochę nie tylko dla Was ale i dla mnie. Bo przecież teraz dopiero dociera do mnie co i ile tych ciekawych miejsc za tak krotki czas zaliczyłam i podziwiałam. Nacykałam przy tej okazji masę zdjęć z których kilka jedynie tu pokazuję. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Woda rzeczywiście jak kryształ :) Wspaniałe wakacje Uleczko, teraz szukaj nowych, ciekawych dla Ciebie miejsc na przyszłoroczne wakacje. Warto iść za ciosem, całuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam wspomnienia Aniu i realia prozy życia tu na miejscu. Zimno i prawdziwy szok termiczny po tych 34+ tam i 11 stopni tu.Czas pokaże czy jeszcze zdrowie na dalsze wojaże pozwoli .. Buziaki serdeczne-;)

    OdpowiedzUsuń