wtorek, 28 czerwca 2016

Ten blog
Link z tego miejsca
Internet
Ten blog
 
 
 
Link z tego miejsca
 
 
 
Internet
 
 
 

wtorek, 28 czerwca 2016

Odmowa odszkodowania




poniedziałek, 13 czerwca 2016


poniedziałek, 13 czerwca 2016


 

 
 
 
 
Popatrzcie sami. Czy tam nie jest jak w raju??
 
 
 
 
 
A te zdjęcia potrzebne są mi na dziś do biura podróży. Dlatego tu są
 
Wczoraj dostarczono mi pocztą odmowę  ubezpieczyciela i już na samym wstępie widzę nieprawidłowość.
Data szkody 12 czerwca-data zgłoszenia 20 czerwca . Dobrze że to tu mam na blogu . Bo pisaliśmy pismo zaraz 13 czerwca i w tym samym dniu je wysłałam pocztą poleconą
 
 
 
 Bo byłam w biurze i napisali mi wniosek o odszkodowanie zaraz po przyjedzie czyli jak widać to tu na blogu w poniedziałek a w nocy z niedzieli na poniedziałek przecież ta popsutą walizkę odebrałam. Jadę do biura będziemy dalej pisać bo sympatyczna Pani z biura mnie do tego zachęcała. Piszą w piśmie że nie płacą odszkodowania za popsute walizki bo nie podlegają ochronie ,,pojemniki bagażu" a to są ich zdaniem nasze walizki
.Podpis.. dział likwidacji szkód.
 
 
 
 
 
 
 

Problemy z bagażem


W PRZYPADKU PROBLEMÓW Z BAGAŻEM PROSIMY PRZED OPUSZCZENIEM STREFY ODBIORU BAGAŻU PORTU LOTNICZEGO KONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ BIURA  LOST & FOUND, W CELU DOKONANIA FORMALNEGO ZGŁOSZENIA ZASTRZEŻENIA.

Bagaż uszkodzony
(uszkodzenie walizki/torby, uszkodzenie zawartości, braki w zawartości) 

Zgłoszenie szkody
Jeżeli po przylocie stwierdzą Państwo, że bagaż uległ uszkodzeniu, prosimy niezwłocznie zgłosić szkodę i sporządzić protokół szkody. Następnie otrzymają Państwo oficjalne potwierdzenie zgłoszenia szkody wraz z numerem referencyjnym (protokół prosimy zachować do zakończenia sprawy).
W sytuacji niezgłoszenia szkody bezpośrednio po przylocie w porcie lotniczym i odbiorze bagażu, zawiadomienie może być dokonane pisemnie w terminie nie później niż do 7 dni od daty jego odbioru. Należy jednak podkreślić, że w przypadku takiego zgłoszenia konieczne jest udowodnienie, że szkoda nastąpiła w czasie, gdy bagaż pozostawał pod opieką przewoźnika.
PLL LOT S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z utratą walorów estetycznych bagażu, wynikających z jego normalnego zużycia na skutek eksploatacji, tj. zarysowania, otarcia, wgniecenia; szkody powstałe w wyniku przeciążenia i przeładowania, pęknięcia szwów, wyrwania ząbków suwaków. Dodatkowo przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z działaniem zgodnym z przepisami i wymogami władz państwowych w tym security i/lub niezastosowaniem się pasażerów do nich.
 
 

8 komentarzy:

  1. ... zapowiadało się tak fajnie ... wystarczyły dwie pacjentki u stomatologa, strasznie się wkurzyłem ... myślałem, że czasy uprzywilejowanych bezpowrotnie minęły ... tak mi podniosły ciśnienie, że dojść do siebie nie mogę ... w następstwie zrezygnowałem dzisiaj z wizyty ... wystarczy, pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem Ci Jędrusiu, abyś machnął ręką. Nie powiem, bo rozumiem, jak kiepska organizacja pracy gabinetu, /w opisanym przypadku/ czy urzędu, mogą człowieka zdenerwować. Ale pomyśl o swoim zdrowiu, którego nie masz przecież w nadmiarze, ściskam....

      Usuń
    2. Za Anią powiem podobnie Andrzeju. Pomyśl o swoim zdrowiu. Pozdrawiam-;)

      Usuń
  2. Jest jak w raju, potwierdzam. Na przepisach odnośnie odszkodowania się nie znam, z cytowanego przepisu wynika, że łatwo nie będzie. Pozdrawiam Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Panie z biura podróży namawiają by nie odpuścić ubezpieczycielowi, bo sama bym nie miała takiej siły i chęci walki -pewnie z wiatrakami. Ale pogłębiam wiedzę w tym temacie i czytam teraz co wszystko warto wiedzieć zanim się co podpisuje i ubezpiecza. Dobrze ze wartość walizki nie była aż tak duża ale w przypadku kiedy zniszczą zawartość walizki to już jest inaczej. Ale z odszkodowaniem wcale nie jest łatwiej. Ciekawa jestem czy w ogóle cos mi wypłacą . Nie za bardzo na to liczę, ale nie warto podróżować z drogimi walizkami a do walizek także nie zabierać wartościowe ubrania i inne wartościowe przedmioty. Jednak podróże kształcą he he. Pozdrawiam Aniu serdecznie-;))

      Usuń
  3. Niestety ,dzisiaj w Turcji już nie jak w raju.Jakie to wszystko ulotne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Za to ci samobójcy wierzyli ze będą od zaraz w raju. Szajba totalna. A ja nie staram się już o to odszkodowanie i kupiłam po przecenie nowa walizkę. zachowam rachunek za nia pomimo że nie była droga i teraz też już wiem ze zaraz na lotnisku trzeba zgłosić zniszczenie walizki. Wcześniej mi o tym nikt nie powiedział a powinni w biurze podróży ostrzec podróżujących . także o tym ze w razie zniszczenia zawartości walizki wartość jest obliczana w kilogramach podobnie jak to jest robione w ciucholandach.. Pozdrawiam Liiviia-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń