wtorek, 13 września 2016

Bo najdroższym ze wszystkich psów -JEST TWÓJ PIES!

 
 
 

Ryszard Marek Groński
Najdroższy pies na świecie

Nie jest to pies cesarzy Chin
Ani wilczycy szarej syn
Ani Ferdynand z ksiązki Kerna
Ni Szarik (psina tez pancerna)
Ani pies Cywil, ten wzór służby,



                          Pies Pluto (nie znał by go któż by)
Pies Saba wielki niby ciele
Ani psów nie mniej sławnych wiele
Najdroższego psa na świecie
W swoim domu wnet znajdziecie



                          Bo najdroższym ze wszystkich psów
JEST TWÓJ PIES!
I Tak właśnie mów.
 
 
Weź mnie na rączki tak za tobą tęskniłem

Nareszcie wróciła moja pani

10 komentarzy:

  1. ... Dyzio szczęśliwy ... najdroższy ... jedyny ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego pani także bardzo szczęśliwa bo to wzajemna miłość jest..

    OdpowiedzUsuń
  3. I wszystko się zgadza: teraz Lara jest moją najwspanialszą sunią....A Kamusia w sercach została.
    Buziaki Uleczko ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać. Gdybym była o wiele jeszcze młodszą tak jak Ty w porównaniu ze mną, także sprawiłabym sobie psiaka. Buziaki-;)

      Usuń
  4. Moja sunia jest najpiekniejsza, najwierniejsza i po prostu jest czkłonkiem naszej rodziny.
    Uleczko - serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jedynie suni pozazdrościć, he he. Pozdrawiam Alinko-;)

      Usuń
  5. Psy to jednak są pieszczochy niesamowite. Lubią być głaskane, przytulane, drapane za uszkami.
    Zupełnie jak ludzie.
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to prawda Stokrotko. Dlatego serdecznie Cię przytulam-;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kobietawbarwachjesieni:
    Wszystkie zwierzęta chyba lubią być pieszczone. Moje pieski podstawiają łebki do głaskania, kotka włazi na kolana.Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilnowałam pieska Młodych, ale on się mnie boi, ufa i kocha jedynie tych swoich. Mądry z niego psiaczek. Teraz się cieszy że już powrócili z urlopu. Uściski wzajemne-;)

    OdpowiedzUsuń